lørdag 3. september 2011

Volleyballkamp og fotballkamp

I dag er det lørdag morgen, og jeg våknet akkurat. Jeg er så støl i kroppen at jeg ikke tror jeg klarer å reise meg fra senga. Fitnesstimene er veldig kjekke, men jeg har ikke trent skikkelig på LENGE. På torsdag hadde vi den første timen, og da gjorde vi en P90x-video for Abs, dvs at vi tok 350 forskjellige situps eller core-trenings-ting på 17 minutter. I tillegg tar jeg 50 situps morgen og kveld hver dag. Etter skolen på torsdag hadde vi nok en volleykamp. Det var ganske gøy iom. at vi spilt i Genesee, og selv om vi tapte første del av kampen klarte vi å hente oss inn mot slutten, og vant!!! Varsety laget vant også, men med en absolutt klar seier. I går hadde vi nok en fitnesstime, og jeg klarte å komme for sent til den(jeg sa hvertfall ifra til læreren, så det var ikke noe problem) men gymskapet mitt ville ikke opp :/ Jeg er ikke helt sikker på hva det vi gjorde het, men det var en kombinasjon av aerobic, kampsport og yoga. Etter 27 intense minutter kunne jeg såvidt gå, haha, for jeg er så svak :P

Etter skolen hadde jeg mest lyst til å gå hjem. Jeg måtte drasse med meg 3 kjempestore og tunge(tenk norskbøkene i 10ende klasse + et par sider ekstra :S)for vi hadde bittelitt lekse i hver av dem -.- MEEEN jeg hadde volleyballtrening fra halv 4 til ca. kvart over 6.

Klokken 7 skulle Genesee spille mot Prairie Pirates nede på fotballstadion, og selv om Payton ikke ville være med gikk jeg. Det var ganske skummelt, for jeg visste ikke hvem jeg skulle se den med og jeg er egentlig ikke blitt venn med noen sånn egentlig enda. Jeg endte opp med å spørr et par jenter fra Varsetylaget, siden de begynte å snakka med meg. Etter en stund dukket Hailey opp, en av Paytons bestevenninner.
Utover kvelden begynte det å bli iskaldt, og jeg var glad for at Payton hadde rådet meg til å kle meg i jeans i stedet for shorts. Hailey spanderte en kopp kakao på meg, og mot slutten(halv 9 elns) tvang Jordyn på meg en av jakkene hennes :)
Genesee vant kampen, jeg trooor de var ganske overlegne, siden poengtavlen sa 28-8, men jeg aner ikke noe om reglene...

Eller går det veldig bra her i USA, skolen er ganske kjekke(uteom matten, det er sååå vanskelig å gjøre matte på engelsk :(((), volleyballen går bedre og folk er kjempekoselige :) Vanligvis hilser et par på meg hver gang jeg går til skapet mitt/til klasserommet, "hi Norway", og historielæreren min stiller sine daglige 15 spørsmål om Norge før timen starter :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar