onsdag 31. august 2011

Første skoledag :D

I dag var da min første skoledag. Jeg våknet ca. halv 7 for å snakke litt Matsi før jeg sto opp(peptalk<3) og så tok jeg mine nå daglige 50 morgensitups. Jeg hadde allerede lagt frem klær(dongerishorts og hvit skjorte – gikk for noe enkelt den første dagen) og skoleting. Frokosten bestod av en sjokolademuffin og et glass melk. Klokken halv 8 kjørte jeg og Payton til skolen, mens Emerson og Carson tok bussen(hehe). Vi fant frem til skapene våre, og for en gangs skyld klarte jeg å åpne låsen min(etter ett par forsøk), men jeg klarte å skrape opp hånden min :/

Vi møttes først i gymsalen sammen med resten av skolen, hvor lærerne hadde et litt catwalk-show, og så gikk vi til første time – pre-calculus. Læren var ganske awesome, men etter 8 minutter(for det meste gikk disse minuttene med på å se på youtube-klipp) måtte alle trinnene samles i hvert sitt klasserom. Som sagt består trinnet mitt av 16 elever, men alle var veldig hyggelige, dog utrolig sarkastiske hver gang de sa noe. Vi snakket i ca 45 minutter om litt sånn skolespirit og sånn, og så gikk vi til gymsalen for å velge fargegrupper(omtrent som hus i Harry Potter ). Jeg havnet i blå, og fikk ganske fort kallenavnet ”Norway”. Gruppene skulle konkurrere i rakettskyting, så den neste timen elns gikk med på å lage og prøveskyte raketter. Min gikk veldig langt under første forsøk, men funket ikke under andre forsøk, så vi valgte heller 2 andre raketter for vårt lag. VI KOM PÅ 2. PLASS!!! (bak grønn) Det var forresten 7 farger, så dette var ganske bra, og betydde at vi fikk servrt hamburgere/hotdogs som nr. 2. Etter lunchen fikk vi også is :D

Jeg klarte å rote meg opp i en rar samling som første bestod av 2 av gruppemedlemmene mine, men som endte opp med 7 utrolig rare gamer-gutter… jeg ble litt kjent med dem, men måtte dessverre fortelle dem(på en snill måte, no offence taken) at de var superrare og at jeg måtte finne Payton. Mitt søte smil funker fremdeles, for det virket ikke som om de ble sure i det hele tatt, og et par av dem sa ”hei” da jeg passerte dem i gangen senere.

Payton var i den svarte gruppen, gruppen som tapte, og derfor fant jeg henne ikke før timene begynte, men jeg fant venninnen hennes, Hailey, så jeg satt og spiste is i gresset utenfor skolen med henne, og vi skulle til samme time, så da var jeg reddet :D! Vi hadde ca. 15 minutter med hver klasse, bare for å møte læreren osv, og alle klassene var kjempekule!!! Jeg gleder meg faktisk til skolen begynner for fult! Eneste var egentlig fitness, hvor det var en del rare folk, blant dem en senior dude som lurte på hvor Norge var, og ble så overrasket da jeg sa at det lå i Europa at Payton(som jeg møtte før den første timen) kommenterte sint ”On Earth, you idiot!”
Etter skolen var det nok en volleyballtrening, men den varte heldigvis bare fra halv 4 til kvart over 5.

Altså, første skoledag var en suksess, og jeg klarte å ikke dumme meg ut altfor mye, og jeg snakket faktisk med en del folk, både nye og folk fra volleyballaget :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar