søndag 19. februar 2012

Januar/februar 2012

Vi spilte vår (JV´s) siste kamp mot Orofino uken etter mitt siste innlegg, og det var min beste kamp so far! Jeg forsvarte ballhandleren til det andre laget og hun var ikke så veldig god (men jeg tror hun spilte på varsity også…hmm) men jeg fikk henne til å ”travel” 3 ganger. Det vil si at hun tok for mange skritt uten å drible og vi fikk ballen. Jeg spilte nesten hele kampen, men jeg følte meg utrolig dårlig så jeg var glad for di 4 minuttene jeg ikke spilte! Jeg tror dette var på fredagen (27. Januar?) og på lørdagen hadde vi team dinner (lasagne, salat, hvitløksbrød, brownies etc.) Coach Yorita ville snakke med JV spillerne etter middagen og fortalte at viss vi ville være managere for Varsity under District turneringen kunne vi gjøre det, slik at vi kunne være en de av laget ut sesongen. Så den neste uken var jeg manager, dvs. Ansvarlig for å fylle vannflasker, bringe utstyret våret, filme og notere statestikken for kampen. Det er ikke så ille og vi spite kun to kamper hvor vi tapte begge og røk ut av turneringen.
Den siste kampen var på bursdagen min så vi utsatte middagen min til fredagen. Jeg fikk treningsklær og bodyspray av familien og dagen etter gav James meg kindel-en sin fordi hun aldri bruker den anyway.
Jeg hoppet litt i tid nå, tilbake til lørdagen før bursdagen min! Jeg måtte stå opp 7 som vanlig og dra inn til gymsalen for å trene småungene basketball. Klokken 9 begynte kampen min og rett etter den var slutt dro jeg ned til ”the firehall” hvor vinterballet skulle holdes samme kveld og juniorene har i oppave å dekorere det. Det var 45*f der og Payton, Camille, Hailey (litt Dallan) og jeg brukte 5 timer på å få det ferdig. Ingen andre hadde tid til å gjøre det tydeligvis… Da vi endelig var ferdig dro jeg hjem, hoppet i dusjen og tok med meg kjolen og sminken min til Payton Asbjornsen. Etter en stund kom James over og Pat fikset håret og sminken vår. Etter et par timer dro vi til Moscow og spiste på Mongolian BBW <3, så dro vi til McDonalds og kjøpte milkshake og så ruslet vi rundt på kjøpesenteret i kjole og tiltrakk oss litt for mye oppmerksomhet. Vi måtte gå ut for å gå til en butikk som ligger rett ved siden av og det var utrolig kaldt!!!! Vi tok av oss hælene og løp over og jeg mistet følelsen i bena mine og det var bare vont å gå etter det. Eventually dro vi inn til Genesee og ankom ballet en halv time etter at det startet, men nesten ingen var der. Vi tok bilder, vi kidnappet Thomas og fikk han med i bildet vårt. Etter omtrent en time var det en del folk der, men dansen var utrolig lame – verre en homecoming – og klokken 11 dro halvparten av folkene, så vi tok kvelden også.
På fredagen samme uken som bursdagen min dro vi til en mexicansk restuarante som hadde utrolig god mat! Jeg bestilte Arroz con Pollo, og fikk skryt for spansken min haha. De gav oss litt for mye mat på den andre siden, og jeg hadde to måltider med meg hjem :) Fordi et var bursdagen min gav de meg flambert iskrem og sang for meg. Det var ganske koselig, men litt pinlig da de satte på meg en gigantisk sombrero…
Dagen etter fant vi ut at Payton kunne ha en filmkveld og planen var at jeg og James skulle komme, men så kom soon-too-be stesøsknene hennes også (gutt på 15 og jente på 17/18), så vi inviterte Thomas, og så kunne ikke James komme allikevel, men Dallan og kjæresten hans kom og vi så ”Anchorman”, TV-serien ”The River”, dro ut og lekte på skolens lekeplass og startet ”Død snø”, men innen da var klokken 11, så jeg stakk hjem.
Den 14. Februar våknet jeg av en text fra Paytons soon-to-be stebror, haha made my day! Han e litt søt da…til å være 15. Da jeg kom ned på kjøkkenet hadde jeg fått en del snopeting, en bilderamme med sand i, kanelboller og sjokolademelk og kort fra Jennifer. På skolen fikk jeg et søtt kort av James og en slikkepinne av Hailey.
Vi hadde kun 4 dager denne uken og det er jeg sykt glad for! På onsdagen skjøt vi ting med katapultene vi har laget i fysikken og det var iskaldt. Jeg hadde ikke på meg nok klær og måtte være ute i en time… :(
Det er nå lørdag og på mandag morgen drar jeg ENDELIG til Hawaii! I mogen skal jeg ut å spise meg Pat og den nye jenta i klassen, Emma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar