søndag 22. januar 2012

Januar 2012

Nå var det igjen på tiden med en liten oppdatering på hvordan livet går her i Idaho. Om jeg ikke husker helt feil skrev jeg siste innlegg første nyttårsdag og hadde en del nyttårsforsett og stuff. Kun ett jeg fremdeles holder (ingen snop/brus i 2012).
Basketballtreninga har fortsatt som vanlig etter at skolen begynte og 3. Januar bakte jeg faktisk en firkløverkake, yey. Wi hadde ikke vaniljekrem og tydeligvis ikke vaniljepudding heller, så det droppet jeg bare. Ellers må jeg si at jeg gjorde en ganske god jobb. Selv om jeg klarte å steke kaken litt for lite og måtte prøve å sette den inn litt lenger og glasuren ble litt for fast og sånt smakte den faktisk ganske så likt :)
4. januar var Richs bursdag og etter en av kampene mine (vi tapte forresten) dro vi til Winger´s og spiste. Vi fikk også en bursdagsdessert, så kaken min ble utsatt til fredagen(?).
Det har egentlig ikke skjedd så fryktelig mye utenom det, skolen går sin gang, basketball stjeler fritiden min og plutselig var vi kommet til slutten av semesteret og hadde finals sist uke. Finals på min skole er en 90 minutters prøve i alle fag, selv om engelsk, biologi og creative writing bestod av en artikkel/novelle som vi kunne gjøre hjemme. På onsdagen hadde jeg altså creative writing final (ferdiggjort hjemme og jeg fikk en A på den), matteprøve (fikk en C, men beholdt B-en i faget så jeg er superhappy) og Engelsk (vet ikke hva jeg fikk, men ble ferdig med essayet på skolen). Dagen etter skulle jeg egentlig ha final i biologi, kjemi, fitness og historie. MEN!!!! Vi hadde heller snødag!!! Jeg leverte biologien online, men resten er utsatt til i morgen(mandag)…tror jeg. Det har snødd utrolig mye den siste uken og på onsdagen ble kampen vi skulle spille avlyst, på torsdag ble skole avlyst og jeg kom meg ikke på trening fordi veiene var for dårlige og på fredag hadde vi fri uansett fra skolen.
På lørdag måtte jeg stå opp kl. 7 for å være basketballtrener for en haug med 4.klassinger, men mitt lag spilte ikke før klokken 10, så det ble over 2 timer med venting på meg. Laget mitt er virkelig elendige, vi har tapt alle (3/3) kampene til nå, men de scorte 8 poeng (mot 20-noe) så de gjør vertfall litt fremgang. Jeg satt og tekstet en kompis av meg, Thomas, mens jeg ventet og ba han på spøk om å komme med frokost til meg. Han kom også! Jeg fikk en blåbærmuffin og sjokolademelk. Haha, det gjorde dagen min så mye bedre!
Jeg skulle egentlig dra å ake med resten av utvekslingsstudentene men jeg hadde en kamp så jeg måtte heller dra der. Jaja, vi vant for første gang på en god stund og Varsity spilte en sygt spennende kamp hvor vi lå under omtrent hele tiden, tok dem igjen, de tok oss igjen, uavgjort og en 3-poenger fra Karli i siste øyeblikk! Uff, så at noen på Timberlains lag begynte å gråte.
Uansett, jeg bruker det meste av tiden min på å lese, ikke så altfor spennende men jeg er litt stuck her pg.a snøen.
Å, jeg glemte å si det at jeg snaket med et par av guttene i klassen og en i klassen over, og de skal ”tydeligvis” ha meg med å spille xbox en dag. Jaja, skal ikke klage, kan sikkert bli gøy det. Klarte å stjele litt av maten deres mens jeg så på at laget mitt tapte (småungene).

I dag skulle jeg egentlig på skøyter med JD og Lucas, men det passet ikke allikevel… får vell se på film i stedet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar