søndag 19. juni 2011

Aloha Spiriten venter på meg!!!

Sent i går kveld sente jeg en mail til ISE hvor jeg spurte når det ville være mulig å booke turen, siden det kun viste årets reiser, og da jeg kom hjem fra jobb i dag hadde jeg utrolig nok fått svar. I motsettning til Explorius som enda ikke har svart på mailen jeg sente på lørdag, fikk jeg vite at det er mulig å bestille fra slutten av august eller begynnelsen av september. Dette betyr altså at det kan bli litt stress dersom jeg har reist, men nå er jeg hvertfall forberedt og kan begynne å planlegge hvordan jeg skal gjøre det.

På jobben i dag prøvde jeg å få Mira, Daniel til å bli sjalu på heldige meg som får reise, men den slappe, trøtte gjengen reagerte såvidt -.- kommer nok...

Jeg har også sett litt mer på aktivitetene fra dette årets tur til Hawaii, som innebærer bl.a svømming og snorkling(wii, her kommer vannskrekken min godt med - men den skal overvinnes!!!) og å seile på en katamaran(bilde lenger nede) på en strand kalt Waikiki. Vi skal også besøke Pearl Harbor, et amerikansk palass og litt andre severdigheter, samt en fottur til vulkankrateret Diamond Head Volcano. Vi skal også få delta på en Hawaiisk Luau - seremoni med sang og dans og sikkert sånne kule folk som trikser med fakler og blåser ild !!! OOOOG det er mer :))) vi skal til et av verdens mest kjente surfing områder, North Shore, hvor jeg kanskje får til å surfe litt, men helst dersom det ikke er for store bølger.
Her har vi den. Altså. En båt.
Diamond Head Volcanic Crater

Vi skal altså til øya Oahu og så besøke Honolulu. I tillegg til alle de superkule stedene vi skal kommer vi også til å se sykt mye vakker natur og et rikt(spesielt maritint)dyreliv. Det står at vi kommer til å se en del hvaler og delfiner, og komme close up til en del havdyr. For min del håper jeg å kunne komme nær både delfiner og skilpadder!


Jeg gleder meg noe så sinsykt, både til å lære å danse hula, spise ny, spennende mat, få se masse nytt, dra på shopping, se en solnedgang(MUST!!!!), kanskje få litt farge, møte andre studenter(kommer til å dele rom med 3 helt fremmede personer) og bare det å føle den utrolige stemningen(Aloha Spirit).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar