onsdag 29. juni 2011

Regn, regn, regn, regn....

I dag, og de siste dagene forsåvidt, har det regnet hele tiden. God sommer folkens sier jeg bare. Altså så blir det ikke noen strandtur på Mats, Mira, Daniel og meg på fredag :/ Været er utrolig deprimerende, og dagene går kjempesent. Samtidig så går tiden altfor fort, for nå kan det ikke være mange ukene igjen før jeg drar. Grugleder meg litt, men har ENDA ikke fått familie :/ Det har nå gått 166 dager, og om sånn 15 dager har jeg ventet et halvt år ...
Fikk et nytt hjerteinfarkt da jeg sjekket innboksen i stad og fant en mail fra Explorius... som viste seg å bare være en meldign om noe "bra-at-alle-gleder-seg, vi-ligger-godt-an-med-å-plasere-studentene-våre og vær-tålmodige"tull igjen...weeey, skal si det er hektisk ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar