torsdag 23. juni 2011

I natt drømte jeg...

I natt drømte jeg for første gang at jeg endelig hadde fått en vertsfamilie. De bodde i Washington, i en stor villa i en liten by... Og det er alt jeg husker:) Ble skikkelig skuffet da jeg våknet og først fant ut at jeg bare drømte og så at jeg ikke hadde fått mail heller :/

Meeen, nå er jeg vertfall ferdig med å fylle ut søknaden om visum, og den 28 juli reiser jeg til Oslo for å gå på intervju hos ambasaden.

Har ikke kommet med noen innlegg på en stund, rett og slett fordi det ikke skjer noe. Det er endelig blitt sommmerferie, men været tilsier noe annet -.- det var ganske trist å si adjø til klassen, men jeg tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg reiser om 1-2 måneder...

Det var egentlig alt som har skjedd frem til nå, men kommer til å oppdatere så snart jeg får noe å skrive om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar