lørdag 31. desember 2011

Nyttår og de siste dagene i 2011

Den 28. Desember arrangerte High School basketballagene(gutter og jenter; JV og varisity) ”Little Kids Camp”. Yey. Enda syk er alt jeg kan si. Og heldige meg måtte lærer de yngste ungene(1-3.klasse) zigzagdrills. Uff, jeg var lei av dem, og det tok 4 timer. En del av ungene var ganske vanskelige å håndtere og omtrent alle kunne vært litt roligere. Det hjalp heller ikke på humøret at Dub Dub, som var på stasjonen etter min(jeg var med Mattie og Beau btw) prøvde å få dem til å si at jeg var weird. Og det måtte han selvfølgeig fortelle meg. Rett etter dette spurte han om jeg ville dra ut å spise lunsj en dag. Jeg ba han spørr en annen dag for jeg var ganske pissed på han. Det var vist veldig vanskelig å gi han tilbake t-skjorten hans og $20 som han vant i et veddemål også… sukk…amerikanere…
Etter alle ungene hadde dratt hjem hadde vi en kort trening, og frem til 31. desember har vi hatt en 1.5-2 timerstrening fra klokken 8 på morgene hver dag. Resten av dagene har gått med på å sove inn og lese.

I dag er det nyttårsaften og vi gjør ingenting spesielt. Jeg har som sagt vært på trening i dag og jeg er hjemme med Jennifer og Emmy og ser på filmer og venter på at det skal bli 2012. Jeg har fått en av de teite hattene som sier ”Happy New Year” men jeg hadde den bare på meg i ca. 30 sekunder og har ikke tatt noen bilder av det. Kommer ikke til å gjøre det heller.

For det nye året har jeg noen få ting jeg skal prøve å gjennomføre:
•Ikke spise snop eller drikke brus, desserter er unntak.
•50 situps og 20 armhevinger(minst!) hver dag.
•Bli flinkere til å gjøre lekser og for det nye semesteret prøve å ha A i alle fag.
•Holde rommet mitt ryddig oftere, for øyeblikke er det ryddig i helgen og rot samler seg opp i løpet av uken.
•Hjelpe til mer med husarbeid.
•Være mindre innpå Facebook.
•Være flinkere på å oppdatere bloggen! :D

Godt nyttår alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar