lørdag 9. juli 2011

OMG OMG OMG!!

Ok, nå ligger jeg bittelitt på etterskudd med bloggingen, men altså, nå har jeg ENDELIG fått en familie!!!

Familien bor i Genesee, Idaho, bare 10 miles fra Washington og 45 minutter fra flyplassen. Genesee er en liten by på 900 innbyggere, og det virker som om familien min bor på en gård eller noe sånt 15-20 minutter borte. De har 13 dyr - 2 hunder, 3 katter og 8 alpakkaer :)
Familien Parkins består av mor, Jennifer(45), far, Rich(49), Payton(16), Carson(13 og dette er en gutt for dem som ikke er kjent med navnet) og Emerson(9 som er ei jente). Jeg ble veldig glad over å få søsken på min alder!!!
Familien er tydligvis glad i å finne på ting sammen, de liker musikk og kunst, håndtverk, europeisk fotball og fisking. Jeg ble VELDIG glad for å se at de liker fisking, fordi jeg elsker å fiske faktisk! I tillegg så er det mye flott natur hvor vi kan gå på ski, campe, fiske, jakte, kjøre båt, sykle og masse andre ting vi gjør i villmarken. Jeg tror også det er litt bjørn og ulv der, men det er jo ikke noe problem!
Jeg sendte dem en mail i går kveld/natt - håper de ikke tenker for mye på at den ble sendt halv 2 - og da jeg våknet i dag hadde jeg fått svar! Jeg orker ikke å skrive alt som ble sagt, men Jennifer skulle sende bilder og litt sånn snart, Payton var litt urolig fordi hun mener byen er litt liten, og det kan bli domt for meg(men det går helt greit, klar for en forandring!) og både moren, eldste datter og sønnen har facebook :) Jeg spurte dem om Skype også, men det hadde de ikke - enda :)

Jeg skal reise den 9. august, noe som IKKE ER LENGE TIL, og kommer da frem til dem den 14. august. Den femtende er det et slags orienteringsmøte på skolen, og dersom jeg ville være med på volleyball-laget så måtte jeg være med på dette. Selvfølgelig drar jeg da, selv om jeg ikke er verdens beste i volleyball, og enda bedre: Jeg får 2 uker med familien frem til skolen begynner.

Jennifer fortalte også at de planlegger å dra til kysten av Oregon for å feire hennes foreldres 50 års jubileum, og jeg får være med :D Vi kommer da til å bo i et hus nær stranden sammen med hennes foreldre og to søstre + famile :) Normalt kjører amerikanerne bil fremfor å ta fly på slike korte strekninger, dvs at det blit mest sannsynlig biltur over Rocky Mountains på meg! :D
Jeg bor også 6-8 timer i fra Åshild, som igjen bor 5-6 timer ifra Synne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar