lørdag 30. juli 2011

6 dager til avreise

Nå er det utrolig lenge siden jeg har skrevet, 15 dager faktisk!!! Jeg har bare vært så utrolig sliten fordi jeg altså jobbet nesten hver dag sist uke og denne uken - sikkert 9-10 timer i gjennomsnitt pr. dag. Som noen sikkert har fått med så gikk også Blink festivalen litt skjeis pga. hendelsene i Oslo sist fredag. Jeg føler meg ganske heldig som ikke har blitt altfor påvirket personlig av disse hendelsene, men selvfølgelig - det er helt grusomt og jeg fikk helt sjokk da jeg fikk høre om det!!!
På torsdag var jeg også i Oslo for å besøke ambasaden. Det gikk helt greit, men jetpacken jeg bestilte for å få pass og sisum tilbake i tide kommer på en lei pris av 2000 kroner :( menmen, ikke noe å gjøre med det. Resten av dagen gikk jeg rundt i Oslo i det nydelige været, men klarte selvfølgelig å gå meg vil! Jeg gikk en time bort fra Karl Johan(mitt egentlige mål som jeg også klarte å komme innom uten å være klar over det) og ble satt på riktig buss tilbake av noen hyggelige mennesker jeg spurte om veien :D Jeg fikk også lagt ned en blomsterbukett utenfor kirka i Oslo. Det var helt utrolig mye blomster overalt, og det var ganske fantastisk å se på.
De to siste dagen derimot har vært noen av de vanskeligste men også beste jeg har hatt. Fra fredag til idag kl. 18:10 (med unntak av et par timer i dag hvor jeg måtte på jobb) har jeg tilbrakt sammen med kjæresten min Mats. Nå får jeg ikke sett han personlig før jeg kommer tilbake neste juni, men jeg hadde hvertfall noen fantastiske siste minner fra denne sommeren med ham! Egentlig gjorde vi ikke noe spesielt, bare gikk rundt i byen, spilte litt bowling, stakk hjem til han og spiste middag med broren, moren og kjæresten til moren hans. deretter var det full fart inn til byen for en ny runde med bowling med Marie Helene, Dina, Endre, Cato og Ola. Så stakk vi på Deli og kjøpte ekkel brus og så gikk vi til sjokoladepiken. Klokken ble sånn 11 eller noe før vi oppløste oss, og da dro vi hjem til faren til Mats og tok et raskt nattbad i jacuzzien hans før vi gikk å la meg og jeg måtte tildlig opp for å gå på jobb.
Elsker dette bildet, så derfor tok jeg det bare med... windsurfing et eller annet sted for noen uker siden <3

I dag dro jeg på jobb og så tilbake til Mats som nå hadde tatt med seg en VHS fra 1999 som han har lovt meg å vise i mange måneder, og så så vi på den... DET VAR DET SØTESTE JEG HAR SETT!!! <3 døde litt av å se lille Mats som kranglet med brødrene for ingenting, men men, kunne ikke hatt en bedre avslutning :) Det var helt forferdelig å skilles for siste gang på lenge på togstasjonen, men alt vil ordne seg til slutt, og tiden kommer til å gå fort. Snart er jeg hjemme igjen ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar