lørdag 9. juli 2011

Endelig fikk jeg de første bildene!

Jeg la til Area Rep´en min for ett par timer siden på facebook, og etter å ha sovnet i et par timer sjekke jeg den og VOILA! Ikke bare hadde jeg fått melding på face men også en email med bilder av familien! Og de er sååååå søte, vertfall min 9(på bildet litt yngre) år gamle søster, Emerson! Hun er seriøst til å spise opp. Jeg kommer ikke til å legge ut bildene før jeg har snakket med familien, men det er sikkert ikke noe problem.

De bor i et veldig stort hus ser det ut som, og de hadde en vakker utsikt over en dal eller noe slikt. Det virker også som om de er volleyball-interesserte, siden faren, Rich, hadde på seg en supporter t-skjorte. Jeg får sikkert mer bilder senere, og jeg er kjempefornøyd med at alt skjer så fort! De svarer på mailer i løpet av bare timer, mens andre studenter venter i dager kanskje!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar