tirsdag 12. juli 2011

Nå skjer det masse, altfor masse, på en gang!!!

I dag etter jobb skjekket jeg eposten på mobilen og wii, ny melling fra Explorius. Mellingen var vell noe sånt som dette: Hei, Susanne
Vel, Soft-landing campen blir ikke den 9.8… Det blir den 5.! Soft-Landing Camp den 9. var full, så du drar tidligere og ankommer din vertsfamilie den 8.8.

Altså, nå må jeg ordne med en hastetime hos ambasaden, og flybillettene til oslo kan jeg like godt kaste -.- spurte om det var mlig å komme 28. juli, som planlagt, men at de sente pass og visum med ekspress-post. Venter på svar, men kommer nok ikke før om noen dager...

Jeg holder på å leter etter gaver, og i morgen må jeg dessverre diche mine søte jenter Åshild og Astrid for å prøve å ordne med det som mangler. HAr også de siste timene oversatt en god del norske oppskrifter, og må kjøpe en kokebok som eg kan skrive dem inn i...

Uff, er helt matt, først opp kl. 6 for å gå på jobb og så hjem ti stress med å booke ny time.

MEEEN, fikk en liten glede i dag. Min søte vertsbror hadde skrevet en liten melding på veggen min, og jeg ble superglad :D Carson er kjempesøte :D :D Gleder meg til å møte han og resten av familien :D

Har også fått Jeanette til å begynne å lete etter norsk musikk på spotify, som jeg kan ta med :) wey, går mye i Odd Nordstoga og Kaizers på kjøkkenet nå ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar