fredag 15. juli 2011

Og nå skjer det ikke fult så mye på en gang :)

Da har jeg endelig fått svar fra ambasaden, og det blir heldigvis den 28 juli jeg drar til Oslo, men så får jeg pass og visum senere samme dag :) Det er også endelig ltt sol, og det kommer godt med når jeg skal til byen for å møte mine kjære venninner,Astrid og Karianne. Senere i dag skal jeg også en tur bort til Åshild Nordbotten :D

Jeg var hos tannlegen i dag forressten, fordi mamma insisterte på at jeg mått en siste gang bort dit før jeg reiser, og fordi jeg er 18 når jeg kommer hjem, aka jeg må betale :) Det var sikkert like greit at jeg dro, for jeg har nå fjernet mitt første hull!!!! Det var utrloig ekkelt å borre, men nå koser jeg meg vilt med å poke meg selv i den følelsesløse leppa mi, hehe, skal ikke så mye til for å underholde meg! :D

Fikk også nettopp melding fra sjefen min om at neste uke skal jeg jobbe hver dag utenom mandag og onsdag... wey... Men anbefaler folk å møte opp i Sandnes på fredag eller lørdag. Servit deler for 5. gang ut gratis brunsj, LAGET AV MEG, nom nom nom <3 Dette er forressten i forbindelse med Blink festivalen(rulleski-konkuranse elns)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar