søndag 31. juli 2011

JEANETTE 19 ÅR :D

I går hadde storesøsteren min, Jeanette, bursdag og vi hadde en liten feiring hjemme hos oss :) Jeg skulle egentlig på jobb, men jeg følte meg dårlig og det var unskyldning nok til å s slippe den aller siste dagen min. ENDELIG!

Klokken 1 kom Jeanette og Joachim fra Ålgård og så satt vi og gjorde ingenting frem til klokken 3 da tante, onkel, Marie og Hanne kom :) Vi spiste grillmat og masse kakaer og kaffe :) Det var også veldig varmt ute, så jeg satt for det meste inne og så på nat.geo :D
Mot kvelden måtte jeg fortsette å gjøre ferdig den ene gaven jeg skal gi til v.familien min, begynner å få litt hastverk ettersom det er en del timers arbeid igjen :S

Jeg fant også ut at jeg ikke kan reise til Bergen for avreise, pga. dårlig flyforbindelse mellom Stavanger og Bergen morgenen 5. august, derfor reiser jeg heller rett til Oslo og møter resten av folka der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar