mandag 11. juli 2011

Mandag 11. juli

I dag våknet jeg av at mobilen min hadde fått en epost, og i den stod det at jeg hadde fått en melding på facebook av Laurie, area representanten min. Hun fortalte litt dårlig nytt, det ser nemlig ut til at jeg ikke får være senior i USA :/ Det vil si ingen graduation, ingen prom(tror jeg) og en del andre event´er jeg går glipp av ...
På den andre siden tror jeg vsøsteren min, Payton, også skal være Junior, og da kan det være jeg skal ta noen av de samme klassene som henne :) Er selvfølgelig veldig skuffet, men det er ikke så mye å gjøre med det, og jeg prøver å se lyst på det :) Jeg har vært veldig heldig til nå, og er sikker på at å være Junior er gøy det også :)

Fant også ut at maskotten til Genesee High School er en bulldog :) Hihi, og fant en butikk på nettet hvor du kunne kjøpe masse søte ting, som gensere, håndklær, bagger og hatter :)
Jeg kjeder meg noe helt sygt for tiden, dagene går kjempesent, og jeg har ikke hørt noe mer fra familien siden lørdag :/ Vet de er opptatt med noen venners bryllup, men jeg er veldig utålmodig :P Skal forresten på shopping neste uke for å se etter gave til mine vbesteforeldre :) veldig usikker på hva jeg kan ta med, for jeg er livredd for at det skal bli ødelagt på flyturen :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar