tirsdag 9. august 2011

Soft-Landing Camp i NY og ny familie

Da var jeg endelig fremme hos vertsfamilien min i USA og har komt meg etter den lange flyturen fra NY. Campen jeg har vært på, som varte fra fredag til søndag var også utrolig bra! Jeg møtte mange nye folk, bådde fra Norge, Sverrige og Danmark, og fikk noen superkjekke romkamerater, Ragnhild og Dina! :D NY var først og fremst kjempevarm, men alikevell fikk vi slitt oss gjennom alle severdighetene i Manhattan. Blandt disse fikk vi gått innom Times Square, Broadway(som er den lengste gaten i Manhattan, og mye mer enn musikler!), St. Peters Cathedral og mye, mye mer! Vi var ute på severdigheter helt til kl. 1, da fikk vi 5 herlige timer til shopping :D

Morgenen mandag 8.august måtte jeg stå opp rett før 4 for å komme meg på flyplassen. Jeg tok deretter flyet kl. halv 8 til Seattle med romkammeraten min Dina som skulle videre til Portland og danske Michelle som skulle til Spokane. Flyet brukte 6 timer til Seattle og deretter ventet jeg 4 timer på flyet videre til Lewiston. Det tok ca. 1 time, og med en gang jeg kom inn døren til flyplassen ble jeg møtt av en klem fra Lille Emerson og Rick. Resten av familien og områderepresentanten min ventet også, og etter kort tid kom kofferten min og vi kjørte for å spise is :D

En kort kjøretur senere ankom vi huset deres hvor jeg ble møtt av synet av noen rare dyr(alpakkaene) og to ivrige hunder som nå absolutt elsker meg :) Jeg ble vist raskt rundt i huset og pakket raskt ut. På rommet hadde de satt en liten gave til meg, en toalettmappe med diverse lotioner osv :) Jennifer hadde kjørt ut for å gjøre noen ærender og da hun kom tilbake delte jeg ut gavene, og vi ble sittende å se gjennom bøkene jeg hadde kjøpt ganske lenge.

Etter en stund gikk vi ut for å mate alpakkaene(wiii, kjempesøte babyer!). Selv om klokken nærmet seg 20:00(og jeg sto opp 18 timer tidligere) så jeg filmen "How to train your dragon" før jeg ENDELIG fikk langt meg ned i senga og sovnet sikkert momentant.

I dag har jeg vært ute på tur med Carson og Emmy til en "pound" hvor vi fanget frosker og det var kjempevakkert, tegnet med Emmy, spilt wii og brettspill, matet dyrene, sett på tv, bilder og hørt på musikk med Emmy og spist godteri :)
Nå sitter jeg i stuen og ser på Skjønnheten og Udyret, jeg og Emerson er alene hjemme akkurat nå, og i morgen vil det også bare være oss to en god del av dagen ettersom foreldrene er på jobb, Payton er i Missouri og Carson skulle....noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar