søndag 21. august 2011

21. August

NÅ har jeg nettopp kommet hjem fra vbesteforeldrene mine. Vi reiste opp til et sted utenfor Kellogg. Vi ankom sent på kvelden, siden vi måtte kjøpe løpesko til meg og spiste middag(Arby´s i bilen, første fastfood-maten så langt!) før vi kjørte i et par timer nord i Idaho. I hagen deres gikk det foressten masse rådyr og sånt, men jeg fikk ikke sett hverken elger(moose) eller "elk". Lørdag morgen måtte vi opp gaske tidlig for å delta i et "Huckleberry run", dvs. 2,5 km opp en bakke og 2,5 km ned en bakke og så til mål :) Jeg løp selv om jeg ikke meldte meg på konkuransen, men hadde jeg gjord det hadde jeg vunnet 1ste plass i min aldersgruppe!!! :((( Det gikk foressten ikke noe særlig fort, siden det var endten iskaldt eller altfor varmt og jeg er ute av form, men jeg brukte ca. 30 minutter, så jeg er vell fornøyd med det :)
Etter løpet gikk vi litt rundt i byen og så på ting de solgte i boder og så spiste vi den årlige "Huckleberry-frokosten", som bestod av 2 store pannekaker med huckleberries i og 2 minipølser.
Rundt kl. 12 dro vi tilbake til huset, og så satt vi ute i det fine været og bare snakket, leste og spiste is. Jeg fikk også min første amerikanske fiskemiddag og gulrotkake og is til dessert.
Vi sto opp tidlig i dag morges for å komme oss hjem, men så stoppet vi på target for å se etter skoleting, men det var faktis litt dårlig utvalg. Jeg kjørte foressten hjem i Payton sin nye bil - ikke missunlig i det hele tatt-.- - og jeg sov mer eller mindre hele turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar