torsdag 18. august 2011

På tide med en ny oppdatering :)

Nå har jeg klart meg i flere dager med max. 10 min på pcen pr. dag, og jeg har hatt noen lange, slitsomme og morsomme dager! Jeg har hatt flere volleyball-treninger, og nå begynner jeg å få teken på servingene, blokkeringene, "digging" og generelt fotarbeid og sånt. Payton er også blitt med på laget, og har vært med på treningene siden tirsdag(vi hentet henne på flyplassen i Spokane, Washington på mandag) og hun er mye bedre enn meg :P

I dag var det nok en trening kl. 6 om morgenen, men i motsettning til i går tok den (3 timer) "bare" i 2 timer. Etter trening har jeg fått en vane med på sove frem til 11-12, og så spise lunsj. I dag dro også Payton, Emmy og jeg til Moscow hvor vi først gikk på en veldig koselig butikk hvor folk kan levere inn klær de ikke vil ha(alt fra gamle klær til klær som fortsatt har prislapp på) og det er veldig billig der. Jeg kjøpte et belte, et svart skjørt og en sinsykt fin kjole, av den typen man finner på infiniti osv, til bare 6 dollar! totalt brukte jeg ca. 30 dollar på den butikken, og så kjørte vi videre til et kjøpesenter.
Her brukte jeg ca. 120 dollar på 4 basic singletter, sko, smykker og øreringer, litt baderomsting og litt sminke, hårspray osv.

Da vi kom hjem hadde strømmen gått, så jeg måtte vente i nesten 2 timer på middagen som vanligvis er i 5 tiden og jeg var kjempesulten, men orket ikke gå å lage noge, og dessuten kunne jeg ikke åpne kjøleskapet fordi da ville maten bli ødelagt. Til slutt fikk jeg endelig maten min, vegetar/bønne-burger med salat, grønne bønner, bakte bønner, jordbær og druer(jupp, bønner og frukt!:P) Utover kvelden spilte vi litt brettspill og så på tv, og nå skal jeg legge meg. I morgen drar Jennifer, Payton og jeg opp til foreldrene til Jennifer, og vi skal være der til søndag. Jeg vet egentlig ikke hva vi skal der, men det blir sikkert koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar