lørdag 13. august 2011

Lørdag 13. august

I dag har det faktisk vært en utrolig kjekk dag! Den begynte med en 2 timer lang volleyball trening fra 7-9 om morgenen, og jeg var allerede øm i hele kroppen etter de 4 timene jeg trente i går og den lange joggeturen på 2 timer i solskinn i forrigår. Men nå begynner jeg å få litt mer greie på hvordan ting funker, hva ting heter osv, så jeg hadde det nesten gøy :) Vi er blitt delt inn i 2 faste grupper nå, så jeg begynner å lære litt navn, men det er ikke så mye snakking for vi er så aktive. Etter trening ble jeg hentet av Jennifer og Emmy og så kjørte vi hjem slik at jeg kunne dusje og spise, så dro vi inn til Moscow. I dag var det et bodemarked, "farmers market", i byen, hvor det ble spilt masse musikk og de solgte alt fra smykker og porselen til økologisk frukt, grønnsaker og bær! Jeg fikk en lemonade(ville ikke ha mer) og så kjøpte jeg bjørnebær, aprikoser(som var superdupergode) og 2 reimer som kan kombineres med en klokke eller en smykke-ting. Det var veldig varmt, men stemningen var høy og jeg traff en jente fra volleyball-laget som jeg pleier å varme opp med, så vi snakket litt før vi gikk videre :)

Før vi dro hjem dro vi for å handle, og siden jeg er rar hadde jeg det kjempegøy :) Jeg kjøpte litt matvarer som jeg spesielt ville ha, 1% melk, sunn frokostblanding, grapefruktjuice, hårbånd til trening, avakado og ... noe som jeg tydligvis ikke kommer på akkurat nå :)

Om ikke så lenge skal jeg også ned til Lewiston hvor jeg skal møte områderepresentanten min, og plukke opp en tysk gutt eller noe sånt på flyplassen, deretter skal jeg på et orienteringsmøte :) Det er heldigvis ikke trening i kveld eller i morgen, og på mandag skal vi hente Payton, som har vært i Missouri.

I går kveld etter trening satte vi oss forressten ute i hagen hvor det var tent opp bål og satt å så på sattelitter og så etter meteorer. Jeg så en, kanskje to, men det var for lyst ute(pga. månen som skinte så sterkt).

Jeg har også problemer med å få lastet opp bilder, så frem til det er fikset blir det ingen nye bilder på bloggen :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar