tirsdag 30. august 2011

Volleyballkamp!

I dag spilte jeg min første volleyball kamp. Først måtte vi kjøre i en GUL SKOLEBUSS!!! i 1,5 timer til en by som heter Cottonwood, hvor vi slapp av varsity-laget(de beste spillerne) og så kjørte til en annen gym hvor vi skulle spille. Vi var der ca. 1 timer før kampen begynte, men tiden gikk kjempefort, og plutselig var vi i gang, og jeg var innpå selv om jeg ikke forstod noenting av lagoppsettet egentlig :P Jeg er forresten "middle", dvs, fremme i midten. Jeg trengte ikke å gjøre så mye, og etter 3 roteringer gikk jeg ut. Etter 3 nye roteringer kom jeg innpå, og spilte først fremme til venstre og i midten. Første del av den første kampen fant vi lett, selv om det andre laget fikk en mer poeng enn nødvendig. Vi knuste dem i andre omgang!

Etter 20 minutters pause spilte vi mot et annet lag, med samme rotering. På lørdag hadde resten av laget blitt slått av dem, men i dag vant vi en klar seier i begge rundene(vi vant med 10 poeng i siste omgang!!!) Da vivar ferdige dro vi for å se på varsity-laget, og de spilt kjempebra, faktisk vant de 8-25 i siste omgang. Turen hjem var kjempelang, og jeg gikk gjennom den samme spillelista på mobilen en halv zilion ganger... Men omsider var vi fremme, og mens jeg ventet på at Payton skulle ente meg snakket jeg med to sophomores, Holley og Britney, og etter en 5-10 minutter kom Holley´s søster, Miranda. Jeg tror hun er senior i år, men hvertfall er hun en gid venn av Payton. Vi snakket en del, både før og etter Payton kom, og så dro vi hjem.

Nå har jeg akkurat dusjet, spist og lagt frem alt jeg trenger tul i morgen, for da begynner endelig skolen... Jeg er ganske nervøs, og nå må jeg gå å legge meg, siden jeg vil helst være litt opplagt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar