torsdag 11. august 2011

Sport og sånt :)

I dag bestemte jeg meg for å være litt sporty, så jeg tok en liten joggetur rundt i område som ikke var så liten, men som tok meg ca. 2 timer fordi det var kjempevarmt, langt, mye oppoverbakker og jeg har ikke trent på flere måneder :) uansett så kom jeg meg hvertfall frem til slutt, helt utslitt og solbrent i ansiktet -.- det var utrolig herlig å ta seg litt mat og vann(hadde ikke med meg vann heller nei) og så hoppe i dusjen! Ellers har jeg vært en tur nede i Genesee "sentrum" i dag hvor jeg, Carson, Emerson og Rich gikk på butikken og kjøpte godteri og "slushie", og så gikk jeg og Emerson ned til parken hvor det var en lekeplass, basket/tennisbane og et stort grillhus elns. Deretter gikk vi til biblioteket hvor jeg hilste på den utrolig hyggelige bibliotekaren og deretter gikk vi til skolen min.

Etter 45 minutter kom Jennifer og hentet oss, og vi kjørte først hjem og deretter til Moscow for å kjøpe volleyball-utstyr til meg, siden vi begynner med trening imorgen kl. 6 og klokken 19... Derfor kommer det noen helt fremmede folk som skal kjøre meg frem og tilbake til skolen om morgenen, sidne Rich og Jennifer drar på jobb. I dag spiste vi(Jennifer, Emmy og meg) også middag på en veldig koselig pizzaria i Moscow, hvor jeg spiste sesamkylling-salat :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar