søndag 6. november 2011

Hva har skjedd siden sist?

Jeg har hatt en relativt lang pause fra bloggingen, mest fordi jeg ikke har hatt veldig mye tid,men også fordi det er ganske kjedelig. Hmm... for å væreærlig så er det ganske vanskelig å si hva som egentlig skjer, siden for det meste går ting i rutine: Volleyballsesongen varte frem til ca. 2 uker siden, og laget mitt gjorde det realtivt bra, mens Varsity kom til State, hvor de spilte i Lewiston sist helg. Mot slutten ar jeg egentlig litt lei av volleyball, siden treningene var mye det samme og jeg har hatt en del lekser og sånt, så når vi hadde 2 kamper hver uke ble det nesten litt for mye.
På skolen går det ganske mye bedre, føler jeg ligger foran i de fleste fagene(utenom matte-.-). Jeg er ikke så mye med folk uteom skolen(som sagt, travel hverdag) men for en 2 uker siden eller noe sånt var jeg med Miranda og Holly Carter hjem, hvor vi bakte bake til Payton´s bursdag og så tok Miranda en del bilder av meg(se facebook). Deretter dro vi til Lewiston for å se Varisty-laget spille mot Troy i District-finalen.
Noen dager senere viste Forrest(en i klassen min) meg rundt i Genesee slik at jeg kunne ta noen bilder fra høsten og så så vi Trolljegeren. Det var alt vi fikk tid til å gjøre siden jeg gikk over til kirka kl. 7 og så en sygt bra film, "To save a life", ANBEFALES på det sterkeste!!!
Dagen etter hadde vi ikke skole så jeg fikk lurt med meg en venn fra skolen, Wyatt, på shopping. Han har bil, og det var vel egentlig hovedgrunnen til at jeg ville gå md han :P Jeg kjøpt det jeg trengte av basketball utstyr, men ankelstøttene jeg kjøpte er litt for små så jeg bruker ca. 10 minutter på å få dem av xD Jeg kjøpte en del Vandals-gear - laget til Universitetet i Idaho - så jeg klarte å svi av en 5-600 dollar på to dager.
Dagen etter dro jeg på min andre Vandals footballkamp. De er ikke så veldig flinke, og har tapt begge to, men vi hadde vhertfall gode seter - helt foran på Hawaii sin side! :) Jeg gikk der med Jennifer´s søster og datteren hennes som er 5 år og såååå søt <3
Sist mandag begynt baksetballsesongen, og jeg er på JV-laget(jeg kan ikke basketball og jeg er ikke noe naturtalent heller:P) og treningene er to og en halv timer hver dag og sygt harde... tror jeg drikker minst 1 liter vann pr. trening :P MEn jeg føler at jeg begynner å komme i form igjen, selv om jeg har vært syk den siste uka.
Det var alt for nå, skal prøve å skrive en gang i uka fremover, men lover ikke noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar