mandag 21. november 2011

Thanksgiving-break! del 2

21 november: I dag våknet jeg opp og følte for å gjøre en ekstra innsats så jeg har hatt oppvasken to ganger og ryddet hele rommet mitt. Føles godt å faktisk hjelpe til i huset ettersom mine eneste plikter er å gjøre lekser og gå på skole/trening. Jeg har også lest ca. 30 sider(leser Narnia – foreløpig 4.boka og prøver å lese en bok – 110 sider – hver dag) Laget en sygt gost lunsj i dag: osteskive med cheddar og swiss, honning-turkey, salat og paprika…mmm☺ Jeg er alltid sulten for tiden siden jeg trener så mye…
I dag har jeg trening selv om vi ikke har skolen denne uken som sagt, men jeg er ganske gira… har en sånn dag hvor jeg føler for å være veldig produtiv! Håper å få lest litt på matten når jeg kommer hjem, siden det e rganske stress, faktisk en blanding mellom R1, R2 og X -.- wey..men gir meg jo en kjempefordel når jeg kommer hjem:) Og så håper jeg at jeg tok med meg historieboka hjem, siden det er masse lesing, og jeg bruker ca. 2 timer på å lese gjennom et kapittel på ca. 25 sider -.-
Uansett, det er sygt herlig med ferie, siden jeg har ganske mye å tenke på…
Skole, trening, hva som skjer nå jeg kommer hjem, jeg glder meg til februar ettersom Hawaiituren nå er sikret og for å toppe det hele vil spanskklassen min ha meg med på å samle inn penger og dra til Costa Rica i 2013… Har syyyygt lyst til å bli med, hadde vært kjempekjekt å se dem igjen og hadde gjort underverket for spansken min hehe :) Men på samme tid koster reisen over 10 000 kroner, jeg må sannsynligvis ha 2 uker fri fra skolen(9 dager tur, men regner med 2 dager i reisetid) og på samme tid må jeg begynne å spare til college, siden jeg har fått det for meg at jeg skal ta en master her i USA eller noe sånt. Til våren ska jeg ta et fag som heter ”Career Exploration” og da får jeg sjansen til å se på masse muligheter + at rådgiveren på skolen har sagt at han er villig til å hjelpe meg, både før og etter at jeg har reist hjem…
Men uansett... nå er det ferie og jeg må prøve å ikke tenke for mye, kjenner hodeverken kommer snikende allerede!
Vi spiller kamp imorgen så se etter et nytt innlegg da! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar