tirsdag 22. november 2011

Thanksgiving-break! del 3

Jeg kom nettopp hjem fra den 2. basketballkampen min og jeg spilte faktisk ikke så veldig suckish idag ! :D Jeg fikk til og med en "foul", fordi jeg var litt for voldelig mot en jente (A) woops. Det var ikke så gale som det kanskje høres ut, og laget mitt gav meg hi´5s så jeg tror det var bra... ooog, jeg fant først ut etter kampen at det var en foul :P Vi spilte mot Potlatch Loggers btw, og Varsity laget vant overlegent, mens vi tapte med 1 poeng... litt surt, men da jeg ble tatt ut, 2 min før kampen var slutt, ledet vi med 1 poeng, så det var vertfall ikke min feil (A)
Ellers har dagen min vært ganske kjedelig. Jeg sov til ca. 10, sto opp, spiste, gikk og leste til ca. 1, spiste litt til, prøvde å lese igjen men gav opp, fikk tiden til å gå i en 2-3 timer, kledde meg til kampen, gikk på kampen, spilte, slet meg gjennom Varsity-kampen, kom meg endelig hjem.
Det positive med dagen var at jeg spilte nokså ok, jeg fikk 3 poser med gratis popkorn(spiste 2 og en halv, trodde jeg sko dø av saltforgiftning), Dana - Miranda og Hollys mor - fortalte at hun hadde en overaskelse hun skulle gi meg, men hun glemte den eller noe idag, og jeg og James(Gabriella) giftet oss idag fordi vi hadde lyst :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar