mandag 28. november 2011

Tilbake til hverdagen

I dag er det mandag og jeg liker det ikke. Jeg er syk. Jeg føler at jeg bare har lyst å sove hele dagen, men jeg klarer ikke en gang å sove. Hodeverk, feber, kvalme, slapphet. You name it, I´ve got it... Det var ganske forferdelig å stå opp i dag etter å ha hatt mareritt og sovet omtrent 5 timer(egentlig mindre ettersom jeg våknet hele tiden...). Den samme dumme drømmen fortsatte fra jeg la hode ned på puta til jeg var godt inn i skoledagen. Jeg leste nettopp 1984 av George Orwell, og tanken på at det er en del detaljer jeg ikke fikk med meg pg.a. avansert språk gjemsøker meg. Jeg vet, rareste jeg har opplevd.

Uansett. jeg kom meg på skolen, selv om jeg ikke var helt til stede. Timene gikk UTROLIG sent og jeg følte meg bare verre og verre. Før skolen klarte jeg å tvinge i meg litt toast og så spiste jeg en youghurt kl. 12. Jeg klarte ikke tanken på fitness, så i stede for å miste credits for å ikke delta tilbrang jeg timen his rådgiveren, Mr. Scripter. Jeg har følt det sånn så dette(bare litt mildere) siden Thanks-giving, og jeg aner ikke hva som er gale. Etter å ha snakket sammen fant han ut at alle symptomene stemmer overens med stress eller deprisjon. Eneste problemet er at jeg ikke har noen idè om hva som er gale!!! Det er ingenting som plager meg, jeg spiser sunt og trener masse, jeg stresser ikke over skolen og frem til et par dager siden hadde jeg ingen problemer med å sove...
Akk, forstår meg ikke på megselv... Men uansett, jeg lever ennå altså, jeg har det ikke så altfor ille bortsett fra at jeg mangler krefter til å gjøre ting. I dag sto jeg over baksetballtreningen siden jeg var absolutt ikke i form til å løpe og hoppe i min tilstand. Jeg hater å stå over treninger og i teorien kan jeg ikke spille kamp i morgen pg.a. at jeg ikke trente. MEN viss jeg føler meg bedre kan det være at jeg får spille litt allikevell siden jeg satt og så på treningen(jupp, over 2 timer... gulvet er sykt hardt i gymsalen - just saying...)
Håper jeg er bra igjen i morgen, har ikke lyst å gå til legen fordi det ikke går over :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar