onsdag 30. november 2011

Welcome, Winter!

Det er utrolig rart hvor fort tiden går! Ene dagen er det Thanks-giving og den neste er vinter og desember! Skal åpne første luke i flaxlodd-kalenderen min i morgen, og savner tanken på kindersjokoladene jeg kunne hatt! Jeg fikk postkort og kalender for noen dager siden av mamma(og resten av familien regner jeg meg).

Uansett, i går spilte vi kamp mot CV(Central Village), som er et av de lagene hvor de plukker spillere fra flere skoler siden det så få folk som bor der at de ikke kan lage skolelag. Dette betyr altså at de var pretty good... Vi tapte med 24 poeng og Varsity tapte med rundt 15 poeng. Jeg var ikke helt i form, og jeg spilte ikke så veldig mye heller... Vi manglet litt spirit for de fleste på laget tapte mot dem i fjor også. Men men, jeg bryr meg ikke så veldig mye om vi vinner eller taper. Vi spilte ganske bra vertfall...MYE løping og jeg endte opp me å guarde først en veldig høy, kraftig jente som scoret 24 poeng(ikke min feil faktisk...) og så byttet jeg til en som var litt mindre, men eldre... og større enn meg fortsatt... og så til slutt en som var passe vanskelig å guarde, siden hun var rask, men det er jeg også.

Etter kampen hjalp jeg til med concessions(på god gammel stavangers "buå"). Må bare legge til at den neste paragrafen fortsatte på engelsk og jeg merket det ikke en gang før ganske lenge! wops (A).
Men jeg prøver på ny: Jeg er medlem av en spanksklubb og vi selger ting(popcorn, sjokolade, hotdog, brus etc) under kampene og samler inn penger som vi kan bruke på å kjøpe inn ingredienser og lage spansk mat en gang i måneden. Første møte er etter trening siste dag før juleferien.
Det var sygt morsomt, for jeg ble bedre kjent med noen av de yngre elevene som jeg egentlig ikke kjenner og fordi jeg ikke hadde kontanter på meg fikk jeg spandert på meg en peanøttsmør-snickers..nom nom<3 Min favorittsjokolade er forresten Reeces´peanutbuttercup <3 <3 <3

Jeg har hatt en ganske bra dag i dag, ikke av noen spesiel grunn, men tenkte bare å legge det til for å virke litt mer positiv enn jeg av og til kan virke :P Basketballtreningen var grei, vi så gjennom opptak av kampen i går, og jeg likte ikke å se meg selv, men det var ikke sååå gale heller... men jeg var ganske sliten under selve treningen, så det var godt å slutte 20 min før tiden :)))

I morgen spiller vi mot de veldig, veldig aggresive Lapwai som består for det meste av Indianere(jeg er ikke rasister, jeg synes faktisk alle jentene er utrolig pene!!!). det blir interessant. Vi spiller nok en hjemmekamp, så det er ikke noe stress heller :)

Men nå stikker jeg og legger meg, god natt ;)

P.S. håper bakgrunnen sprer litt julestemning :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar