onsdag 23. november 2011

Thanksgiving-break! del 4

I dag fikk jeg endelig pakken min fra Forever21 :D Jeg var ganske excited, men jeg må sende tilbake et par ting... Et skjørt, to singletter, en jakke og en genser.
MEN jeg elsker den jakken jeg beholdt vertfall! Semsk skinn <3 Ellers passet de 3 buksene jeg også kjøpte perfekt, + et skjerf, tights, veske, en bluse, en til genser en pelsvest og så har jeg en til bestilling jeg tror jeg skal bestille i morgen, bør hvertfall gjøre noe før fredag - den såkalte "black friday" - hvor det er masse tilbud og folk sopper HELE dagen fordi det er så masse tilbud og stuff :P

Etter middag samlet hele familien utenom Payton seg for å se på film. Jeg elsket den filmen: Narnia - Prince Caspian. Filmen var ganske bra selv om den ikke fulgte boka, men jeg lo meg ihjel av Carsons kommentarer. La meg bare si at han klarte å sammenligne det med Nazzisme, Romerne, Star Wars og Kristendommen. Akk, må nesten ta han med neste gang jeg skal på kinoxD

I morgen er det thanksgiving og halv 11 på morgenen drar vi till Bill - Ricks far - for å spise ;) Gleder meg :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar