lørdag 19. november 2011

Thanksgiving-break! del 1

Da var det lørdag nok en gang, og etter en laaang uke har jeg nå endelig fått sovet ut. Sov til 12 i dag og våknet opp til mer snø!!! I går(forgår kveld egentlig) kom den første snøen. Vil si det er en 10 cm med snø, og det er generelt under 30*F ute.

Jeg har Thanks-giving-break frem til 28 desember. Vi skulle egentlig ta en tur til Seattle dene uken, men Rick må jobbe, så reisen er utsatt til en gang i desember.

Jeg er hele tiden av/på forkjølet og det er ganske irriterende, men håper det hjelper at jeg fant ut at jeg ar hatt et vindu på rommet åpent siden i sommer, og det er grunnen til at det alltid blir så kaldt her :P Wops (A) Jeg fant dette ut natt til torsdag, da jeg lå våken til ca. kvart på tre og prøvde å gjøre lekser – engels essay :S – og ble distrahert av Wyatt (frem til kvart på 12 elns) som sente meg youtube videoer av alle favorittsangene hans, og vi har basicly samme musikksmak! Jeg fant en ny yndlingssang (Right Here av Staind) og jeg har hørt på den mer eller mindre nonstop siden :P Neste natt fikk jeg 4 timer søvn, hadde historieprøve og resten av essayet. Etter trening på torsdag dro jeg også inn til Moscow og så på en elendig basketballkamp mellom U of I og Gonzaga. Jeg ble med Miranda og Holly Carter etter skolen og så kom Katelyn Phillips og Jordyn Souders etter en liten stund.
Vi gikk 10 minutter før kampen var over, siden Gonzaga lå omtrent 50 poeng over. Vi dro til Subway og spiste der og så til McDonalds og kjøpte milkshake. Vi hadde det utrolig morsomt, siden jentene er helt galne… Katelyn festet en Subway-serviett som en smikke og gikk med den resten av dagen og når vi kjørte rullet alle ned viduene og ropte random ting til forbipasserende.

Ellers så spilte vi kamp mot Highland på tirsdag og har kamp mot Potlack neste tirsdag. Både JV og Varsity vant og etter min kamp(den var først) Satt jeg sammen med James(Gabriella, men hun elsker Harry Potter og ingen kaller henne noe annet) og Savannah. Jeg ble ganske godt kjent med James under kampen, jeg har snakket med henne en del før, men jeg liker henne enda bedre nå. Vi har lik musikksmak og hun har en utrolig kjekk AUSTRALSK kompis som bor i Spania, og bilde av han var tapet til skapet mitt dagen etter…hmmm lurer på hvem som gjorde det :P

Sist fredag hadde vi en historieprøve, og dagen før hadde læreren(Mr. Hanson) plaget meg utrolig mye siden jeg er fra Norge, så jeg laget en test om Norge til han, og han strøk. Han fikk omtrent 30/100 poeng og jeg var snill… I går tok han den på ny og fikk hele 93 poeng(egentlig 73, men han klarte å svare på bonusspørsmålet, som var verd 20 poeng). Han fikk beholde prøven for å pugge, men han vet enda ikke at han ikke får de samme spørsmålene neste gang :P

Jeg fikk pakke fra hjemme på tirsdag, 2x”lilla påskeegg”(juleegg) og 2 plater med fruktnøtt og 2 plater med vanlig melkesjokolade. Har delt sjokolade med basketballaget og ett par andre, og alle liker den! Men jeg må prøve å spare litt, 2 egg er borte + snart 2 plater.

Jeg bestilte nettopp en del klær fra Forever21 online og går og venter på at de skal dukke opp i posten. Jeg elsker klærne deres, og kjøpte for drøyt $350, men jeg trenger virkelig varmere klær og jeg sier til meg selv at det er julegaver til meg selv fra meg.

I dag kommer foreldrene til Jennifer kanskje over(de bor i Kellogg – 2-3 timer borte) og de er superkoselige og jeg liker dem kjempemasse. De tar oss vanligvis med ut og spanderer lunsj eller noe.

Ellers håper jeg at jeg finner på noe med folk fra skolen, har ikke lyst å bare sitte hjemme hele ferien, selv om jeg har masse bøker jeg har lyst til å lese – for tiden Narnia – og har trening på mandag og neste lørdag og kamp på tirsdag som sagt.

Skal prøve å skrive litt mer etter vi har spilt neste kamp, jeg krysser fingrene for at vi vinner, men vi er fornøyd med å ha vunnet en kamp allerede, for sist år hadde Genesee bare et lag og tapte alle kampene…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar