fredag 2. desember 2011

Helg igjen :)

I dag er det fredag og jeg er nå kommet hjem fra en bra trening, spist og dusjet og sitter og ser på Family Guy med Carson. Dagen i dag gikk ganske sent men på samme tid fort. Jeg hadde en kjemiprøve før lunsj(viss jeg ikke får en A har jeg failet, siden den var LETT) og i siste time(biologi) var 2/3 av klassen borte på en field trip så vi måtte bare finne en artikkel om global oppvarming og skrive en 1 sides sammendrag(med linjeavstand 2).
MEN etter skolen fikk jeg en hyggelig overraskelse. Vi skulle tydligvis ta sportsbildene i dag. Treneren fikk vite det i går, og alle utenom meg viste om det -.- Så på bilde er jeg spiller nr. 12, ikke nr. 10. Jeg var temmelig sur, men selve treningen var sykt bra lagt opp, så jeg glemte det etter ikke så lenge.

I går spilte vi som sagt kamp mot Lapwai. Overraskende nok; JV vant og Varsity tapte! Bra for meg hvertfall. Jeg spilte ikke så veldg mye, bare et par minutter i 2. og 3. quarter. Etter kampen var jeg i concessionen igjen, sammen med verdens kuleste jente; James, og Mattie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar