lørdag 31. desember 2011

1. og 2. juledag

Klokken 5:40 våknet jeg av at Emmy ropte at jeg måtte stp opp siden ”Santa” hadde vært der i løpet av natten og lagt igjen gaver. Halvt i søvne fikk jeg på meg en joggebukse og hettegenser og kom meg helskinnet ned trappen og fant julesokken min. Uheldigvis for meg filmet Rich oss når vi åpnet den, og jeg var ikke akkurat så veldig entusiastisk så tidlig om morgenen. Men uansett, her er hva jeg fikk: Idaho Vandals basketballbag, Vandals veske/shoppingbag, kortholder, parfyme, iTunes gavekort på $15, masse sjokolade, mer ”Swedish Fish” – haha, kjempemorsomt Rich -.- – litt mer sjokolade og selve sokken som Jennifer laget til meg.
Vi hadde litt for mye mat dagen før, så klippekransen min ble spist til frokost.
Klokken halv 9 var vi ferdigpakket med mat, pakker og alt vi trengte for 2 dager borte. Vi kjørte til Couer d´Alene til the McNuts(Glenn, Abby, Joane og Tina, Jennifers søster). Foreldrene til Jennifer og hennes andre søster med familie(Katy, Darin, Reece og Eva Davis) var også der. Vi spiste litt mer, omelett, julekaker og donuts, og i 12-tiden, etter en sko-lek(beskrive en annens sko, aner ikke hvorfor vi gjorde det…), begynte vi å åpne mer gaver. Av familien Davis fikk jeg en pyneklesklype(til bilder…), en lue og et armbånd, av foreldrene til Jennifer fikk jeg et par øredobber av sølv med en rød stein(the ”State gem”), av familien McNuts fikk jeg en Coeur d`alene genser, en Idaho kopp, Idaho magnet og et handlenett-ting. Av min familie fikk jeg en Genesee-buldogs genser, et hjemmelaget teppe og MER ”Swedish Fish”. Ellers fikk jeg mer godteri og et gavekort til Old Nany. Jeg visste egentlig ikke hva jeg skulle forvente meg av julen, men jeg er veldig fornøyd med hvordan den ble! Jeg trodde ikke jeg skulle få så mange gaver heller, ikke minst at alle familiene hadde kjøpt til meg!
Ellers fikk vi dagen til å gå ved å se på film(Bridesmaid), gå en tur i nabolaget med hunden deres, Railey, spiste middag(juleskinke med poteter, salat, rundstykker, grønnsaker, etterfulgt av mer julekaker og dessert (tiramisukake). Jeg må nesten legge til at jeg fremdeles var syk så dette var en veldig lang dag og jeg var den første som gikk å la meg, rett før klokken 12, mens de andre så på film(Four Christmases).

Jeg var egentlig forberedt på å reise hjem neste morgen, men neida, moro´a fortsatte med mer donuts og julekaker til frokost, en tur til en sport/jaktbutikk hvor vi var stuck i nesten 2 timer fordi Darin bestemte seg for at han ville ha et gevær selv om han ikke jakter og han hadde heller ikke snakket med Katy om dette. Men selve butikken var ganske kul. Den hadde masse utstoppede dyr(hjorter, elg, ulver, bjørner, gauper, gjelløver, bisonokser, jerv etc.), fisketanker, et ”fjell” dekorert med de utstoppede dyrene, en klatrevegg og en ca. 100 meter lang vegg med geværer og pistoler.
Klokken 6 på kvelen dro vi til Mckenzie River for å spise pizza(Joanie jobber der) og jeg var ikke så veldig sulten og spiste bare et stykke med pizza. Da vi kom hjem begynte vi å pakke sammen alle tingene våre og kom oss endelig hjem hvor jeg kom meg i seng ganske fort. Jeg trodde egentlig jeg hadde trening dagen etter, men det hadde jeg HELDIGVIS ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar