fredag 30. desember 2011

19-23 desember, 2011

Laderen til Mac´en min er halvveis ødelagt så det går ofte Ganske lenge før jeg får ladet den opp igjen og den varer I max 3 dager viss den blir fulladet og lite brukt.

Mandag 19 desember gikk jeg på skolen som vanlig og jeg kommer ikke på noe særlig som skjedde, men det er snart 2 uker siden(wops) så kan hende jeg bare har glemt det ut… Vi hadde hjemmekamp etter skolen så jeg fikk tatt en lur før jeg dro inn igjen. VI spilte mot Gar-Pal. De er tydligvi litt bedre enn oss, og så hjalp det heller ikke at en av jentene klarte å dytte meg slik at jeg og Brittney skadet ankelen vår. Yey. Ingen skrivefeil her nei, som en reaksjon støttet jeg meg på henne og hun måtte bli sub-et ut siden hun ikke klarte å stå på den og jeg slo opp igjen skaden fra kampen mot Kendrick. Etter å ha spilt to kvarter av kampen(2x8min) har vi 10 min pause og da fikk jeg bandasjert ankelen, noe som bare gjorde det vanskeligere å gå og også vondere. Så kort oppsummert spilte vi en elendig kamp og tapte med altfor mye.
Dagen etter var siste skoledag før ferien og alle timene var bare 30 minutter lange. Vi hadde matteprøve(både mandag og tirsdag btw) I første time – tror jeg strøk -.- logaritmer og eksponensiallikninger er ikke min greie – og I Creative Writing gjorde vi ingenting fordi bare 4 av 9 personer hadde lest Paytons novelle som vi skulle diskutere, og jeg fikk derfor tid til å lage en tegning som Natalie Krick kunne henge på skapet sitt(jeg fikk en av henne en annen dag…). Jeg fikk en julegave av Miranda, en supersøt ring!!! Wiii, høydepunktet den dagen :) Mrs. Pollard var ikke til stede så vi hadde vikar i kjemi og biologitimen og jeg fikk tre PRIDE-kort den dagen wey, to av vikaren og et av Mrs. Booth (Engelsk). Etter lunsj var alle timene feridige og vi skulle ha dodgeballturnering og trekke vinnere av PRIDE-greiene. MEN først vil jeg bare fortelle om minikonserten jeg dro på! Den ble holdt I Mr. Barhams(Creative Writing) klasserom og bestod av to sanger fremført av Mr. Barham. Jeg og Rebecca satt og gliste hele tiden siden det var så sykt søtt haha, og hun var helt på gråten da han fremførte en selvlaget julesang.
Jeg vant et gavekort(Subway) og laget mitt(blå) tapte mer eller mindre dodgeballturneringen. Vi vant hvertfall ingen kamper. Det var Ganske morsomt å se alle kle seg opp I lagets farger, noen mer enn andre. Et eksempel var Dub Dub som lånte en basketballshorts av meg og en singlet av Pat. Wlæææ! Eller Dallan som hadde altfor små klær; superkort shorts og en t-skjorte som viste halve magen hans. Uggh :S
Treningen etter skolen var ganske elendig, jeg prøvde å spille selv om jeg egentlig burde iset ankelen og ikke gjort noe, men det er for enkelt… Så mot slutten av treningen måtte jeg til slutt gi etter og var ganske oppgitt over meg selv. Dagen var egentlig ødelagt pg.a. den dårlige treningen så jeg gikk å la meg tidlig etter å ha iset ankelen da jeg kom hjem i ca. 30 minutter.
Onsdagen og torsdagen den uken gikk med på å sove, spise, rydde rommet mitt og ikke gjøre noe fornuftig. Oh yeah, no practice! :)
Fredagen derimot var en ganske hektisk dag. Jeg sto opp rundt 9 og var akkurat ferdig i dusjen da Rich ringte og vi planla at jeg og Emmy kunne dra til kjøpesenteret å få gavene ferdigkjøpt og så dro vi ut og spiste. Dette kjøpte jeg:

Pillow Pet(frosk) for Emmy til søskenbarne hennes.
Sjokolade x4 store poser(Payton, Jenny, Carson(2))
Vesker x2(Payton, Jenny)
Baksetballshorts(Cougars)(Carson)
DVD x2(HP part2, Green Latern)(Rich)
Old Navy klær(t-sjorte x2, hettegenser, skjerf)(Emmy, Skjerfet til meg)
American Doll stuff(bøker x3, et-eller-annet)(Emmy)
Rue21 skjerf x2 (Jenny og meg)
Bath and Body work(lys og sokker)(meg)
Eyeliner(meg)
(tror det var alt)

Etter dette spiste vi på Smokey Mountain hvor jeg hadde min vanlige pizza med bacon, spinat, fetaost og ferske tomater <3 Da vi kom hjem bakte jeg klippekrans og på kvelden pyntet vi julekaker. Rundt kl 8(dette er som noen kanskje har merket lille julaften) begynte jeg å føle meg dårlig og, jo da, en uke senere har forkjølelsen så vidt gitt seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar