søndag 4. desember 2011

Emmy´s bursdag :) (senere på dagen)

I fem-tiden i dag (etter Carson var ferdig på trening) dro familien(minus Rick) til Lewiston. Først stakk vi innom Sprt Authority hvor Carson fikk nye jogge- og baksetball sko, og jeg kjøpte gaver til min "Secret Santa". Secret Santa er mer eller mindre det samme som "Hemmelig venn" og vi skal i løpet av den neste uka gi gaver(under 5 dollar, men ble "litt" mer på personen jeg kjøpte til) til en på baketballaget. Hun jeg skal gi til er en sånn person som kan bli glad for hva som helst - faktisk fortalte en venn av meg at jeg kunne gi henne HVA som helst, f.eks en hestesko, og hun ville bli glad for det. Jeg hadde ikke så mange muligheter ettersom jeg kun hadde tid til å finne noe i en sportsbutikk, men fant to par med kule skolisser, en super-sprettball, en liten drikkeflaske, sportstyggis og så skal jeg kjøpe m&m´s i morgen tror jeg. Jeg vet, jeg overdriver alltid -.-
Etter sportstown dro vi til en resaturante som jeg aldri husker hva heter, men vi var der også etter vi dro til mais-labyrinten for en måned siden eller noe, og de har verdens beste burgere! Første gangen jeg var der hadde jeg en sopp og (noe franskaktig) osteting burger og hjemmelaget chips, i dag hadde jeg en "Hula burger" - hamburger med skinke, ost, annanas, løk, tomat og majones(ew...). De har også en helt fantastisk lemonade! Jeg drikker vanligvis ikke så mye, men jeg drakk(både i dag og sist) nesten 2 glass med bringebær lemonade.
Etter dette dro vi over til en annen "bydel" - Clarkston - hvor vi kjøpte en bursdagskake til Emmy fra Baskin Robin(mint-og-sjokolade is og plain bunn). Før vi dro hjem stoppet vi i Lewiston hvor de hadde pyntet masse til jul. Det var ganske awesome. De hadde til og med et dansegulv som fikk et av trærne til å lyse i forskjellige farger. A-W-E-S-O-M-E-!
Så reiste vi hjem, Emmy åpnet gavene sine(btw, vi reiser til Seattle rundt nyttår :)), spiste kake og så gikk jeg opp og pakket gavene til Steph inn og nå skriver jeg dette og hører på julemusikk og skal øyeblikk legge meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar