tirsdag 6. desember 2011

Desember 6, 2011

I dag har vært en kald dag. Det har sikkert noe med at jeg har gått i kjole i hele dag og det er ca. -7 grader ute. Og så har jeg ikke tights, så det hjalp veldig :) Etter skolen dro jeg ned på butikken og kjøpte "litt" godteri. Jeg trengte noe av det som gave til min "Secret Santa", men kjøpte også en del som jeg kan kose meg meg de neste ukene fremover. Fyren i kassen smålo litt når jeg kom med 5 porsjonspakker med M&M´s, oreos, powerade(ekstra stor), Reece´s i porsjonspakning, king size og fun size, kitkat, fun size milkyway, muffin og butterfingersnack. Og så var han, som alle andre kasse-folk, imponert over bankkortet mitt(ID på baksiden...wow!). Jeg og Mattie måtte løpe opp til skolen etterpå, begge i kjole og med en diger pose. Vi hadde ca. 8 minutter på å finne resten av tingene våre før bussen dro.

Vi spilte altså vår første bortekamp i dag; mot Highland. Dette er det første laget vi spilte mot i år, og vi fant den gangen. JV-laget har bare 5 spillere, noe som betyr at vi bare spilte en halv kamp og de hadde ingen innbyttere, derfor var de ganske pesne når vi var ferdig. Kampen endte 8-16 til oss :) Varsity vant 53-27.

Så, alt i alt har det vært en ganske bra dag. Jeg fikk forresten sokker av min "secret santa"!!! Super exited! Og i dag jogget vi i fitness-timen. Det er det morsomste jeg vet, siden jeg løper forbi alle de andre hele tiden(runder i gymsalen). I dag holdt Pat(Payton Asbjornsen)meg med selskap mens vi jogget og jeg fikk et kult armbånd av henne! Det var egentlig ikke et armbånd, men hun rev av biter av t-skjorten sin og delte ut strimler til meg og 2 andre jenter. Det er ganske rart hvor glad jeg blir av sånne småting, haha! Sokker, løong og t-skjorte-strimler! Jeg har generelt vært i et veldig bra humør i dag(Wyatt kalte meg faktisk en "Hyperactive Puppy" når jeg løp forbi han og prøvde å få han med på kappløp og endte med å lage mitt eget løp hvor jeg løp baklengs og han syntes det var slemt fordi han følte seg sykt mye dårligere enn meg når han ikke orket å bli med- BTW, Pat var sånn halvveis med på dette, så det var ikke bare jeg som dummet meg ut altså! og jeg fikk en annen i klassen min, Bryan, med på kappløp. Jeg vant.)

Men nå må jeg legge meg, synes jeg burde få litt creds bare for at jeg gidder å skrive såpass mye som jeg gjør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar