lørdag 10. desember 2011

Desember 10, 2011

Gratulerer med dagen Therese! :D

I dag våknet jeg supertidlig(kl. 7) og spiste pannekaker til frokst. Innen klokken halv 9 dro familien(utenom Payton - hun er syk:() ut for å hente ved i skogen! Det var litt kaldt og veldig hardt men vi fikk sagt opp og laste opp tilhengeren til pick-upen deres. Det mest slitsomme med denne turen(ca. 5 timer btw) var at jeg løp 0.6 miles og tilbake for å hente en tung økseting -.- I boots og full påkledning(ull og greier-.-) Jeg var ganske sliten da vi var ferdig og da vi kom hjem laget jeg suppe til lunsj <3 mmmm. Men etter å ha spist lunsj dro jeg og Rick ut igjen og fylte nok et lass. Vi hadde kappet opp det meste, så det tok oss mindre enn 2 timer :) Men jeg var utrolig sliten etter dette! Vi så forresten 5 rådyr på veien hjem og vi klarte å miste noen av vedbrikkene på vei opp en bratt bakke, så vi måtte ut og stable dem igjen. Da vi kom hjem gjorde jeg ganske lite og har sett litt på film og dusjet og spist, men jeg er helt utrolig trøtte og er overrasket over at jeg enda er våken selv om klokken er nesten 12.

Det var mer eller mindre det som skjedde i dag, god natt <3 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar