lørdag 10. desember 2011

Desember 8, 2011

Jeg henger virkelig etter med bloggingen, men jeg har bare altfor mye å skrive om! De siste 3 dagene har vært utrolig awesome! Ok, så torsdag skal jeg i følge min beregning være dagens innlegg(i dag er det 10. btw, men jeg skal seriøst gjøre meg ferdig med bloggingen, selv om jeg er evig trøtt!)

På torsdag hadde vi en kamp senere på dagen, så jeg kunne ikke ha på meg Raiders t-skjorten min. Jeg har derimot kommet på hvem som er yndlingslaget til Dub Dub - Ravens :) Mr. Derting var veldig skuffet over at jeg ikke hadde t-skjorten, men vi må kle oss pent på kampdager, så jeg hadde heller på meg kjørt. Jeg fikk en del kommentarer om at folk likte antrekket mitt den dagen (y) made my day :)
Mattetimen var ikke mer interesant enn vanlig, bortsett fra en liten ting. En spyflue fløy rundt i klasserommet, og jeg har aldri sett nogen bli mer opphengt i den enn klassen min. Mrs. Sperber lukket døren siden hun hadde en klasse i naborommet og ville ikke ha den, alle satt og fulgte den med øynene, Ryan Kneal løp etter den og prøvde å drepe den og Mr. Derting kom med morsomme kommentarer om den. Only in America...

Før neste time gikk jeg innom skapet mitt og fant en ny gave! Jeg fikk ett sett med neglelakk (6 stk). Jeg var dum nok til å glemme gaven til Steph, men etter kampen senere på dagen snek jeg den inn i treningsbaggen hennes og jeg er ganske sikker på at hun fant den.

Jeg hadde en ganske chill dag, spesielt i U.S. Histroy hvor en halv time gikk med på at klassen leste til og tok en 50 states test. Jeg er ferdig med både stater, hovedstader, forkortelser og presidenter nå, så jeg leste heller. Og når alle var ferdige leste vi litt mer :)

Jeg fikk også prøvd en ny "sport" i fitness klassen; kickball. Forklaringen på hvordan man spiller det var mer eller mindre: "It´s just like baseball, but you kick the ball." Flott, jeg kan ikke baseball heller da... Så jeg ble brent, men fikk fortsette fordi jeg er meg. (A)

Engelsktimen - som er mitt værste fag - varte bare i 30 minutter før vi hadde color group-meeting hvor vi så en film som forklarte oss hvordan vi skulle spille douchball neste uke. Det var det eneste vi gjorde.

I siste time (biologi) ble vi delt inn i grupper, Sam DN og Forrest, og så skulle vi lage en presentasjon. Jeg sa klart og tydelig i fra at jeg skulle forklare en graf, men når presentasjonen startet i slutten av timen var det det første Sam gikk gjennom. Wey, ble litt improvisasjon på meg kan vi vell si... men allikevell gjorde jeg det bedre en de fleste andre.

Av en eller annen grunn var jeg supertrøtt da jeg kom hjem fra skolen og tok en liten lur. Vell, la meg bare si det slik at alarmen min ikke gikk av og jeg forsov meg nesten til kampen (A) wopsi :)

Jeg scorte mitt første mål, siden jeg måtte overta for Sammy - hun skadet seg - og måtte ta straffekastene hennes. Scorte 1 av 2 og folk tok litt av i publikumet... hørte noen rope "She´s from Norway!". Måtte le litt, haha. Men vi ble mer eller mindre knust, har ikke mer å si enn at Brittney of Stephanie(to av de beste på laget) ble utvist pg.a. 5 foul og vi måtte spille med 4 spillere. Ouch. Liker ikke Prairie -.-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar