søndag 4. desember 2011

Emmy´s bursdag :)

Jeg har akkurat våknet og spist eggerøre og toast til frokost. Carson, Emmy og Jennifer drar snart til kirka og jeg skal prøve å lese og gjøre litt lekser i dag. Senere skal vi feire Emmys bursdag, er ikke helt sikker på om vi skal ut å spise, men tror det. Det er en kald, klar dag idag, ig egentlig har jeg ikke lyst til å sitte inne. I går snakket jeg med Pat(Payton Asbjornsen) og Dubdub (Wyatt) før jeg dro fra kampen og vi hadde lyst til å gå på kino og se Breaking Dawn eller noe (to av oss hvertfall).

I går var en utrolig lang dag. Etter å ha stått opp og spist frokost og alt det der dro jeg inn til skolen(kl.12) og varmet opp til kampen mot Troy("erkefienden"). Kampen begynte klokken ett. Vi spilte helt greit, men vi tapte, og det samme gjorde Varsity. Ikke så veldig gøy, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Etter kampen vår var klokken nca. to og fra kampen vår var over til nesten 8 på kvelden satt jeg å så på kamper(Varsity + guys JV og Varsity mot Lapwai). Jeg må også tilføye at jeg gikk i høyhelte sko hele dagen. Jeg holdt på å drepe megselv i de skoene. Jeg snublet to ganger i trappene ned til gaderoben før kampen vår og beina mine var ganske døde når alt var ferdig.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg klarte det, men etter kampen spiste jeg bare litt chips og to granola bars. Jeg hadde ikke cash så jeg kunne ikke kjøpe noe.
Guttene spilte sygt bra, synes det er morsomt å se når de dunker hvertfall! Av starterne på Varsity laget tror jeg alle(kanskje utenom en) kan dunke! Både JV og Varsity vant.

Som sagt sto jeg igjen og snakkes med Pat og Dubdub etter kampen(æsj, fikk en svett klem fra dem - JB+Varsity spiller og cheerleader). Elsker de to menneskene, de er sykt morsome og Pat sier hele tiden "I love this girl" og gir meg en glem :)

Payton kom å plukket opp Carson og meg rundt 8, og så kjørte vi til the Carters hvor Emmy og Holly allerede var. Så... de neste 3.5 timene spiste vi Hot-pockets, popkorn, så slutten av Poccahontas, Spirit og Veien til el Dorado. Jeg prøvde for det meste å sove gjennom den sistnevnte.

På vei hjem så vi to enorme "elk". De hadde gigantisk horn og sto og så på oss lenge :P

Uansett, vi kom oss hjem til slutt(hvor huset var dekorert med masse lys og stuff på utsiden) og jeg kom meg i seng en gang før halv ett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar