lørdag 10. desember 2011

Desember 9, 2011

Hver 3. fredag har vi fri fra skolen og denne fredagen var en av dem. Jeg fikk sovet skikkelig ut, men måtte på trening halv 4. Faktisk måtte jeg være der før kl. 3 siden vi skulle ta bilder.

Vi hadde en kort, men ekstrem trening. Og med ekstrem mener jeg PÅ ALLE MÅTER. Kort sagt; jeg løt frem og tilbake i gymsalen 18 ganger + når vi faktisk gjør øvelser eller spiller, jeg ble slått ned to ganger på ca. 10 sekunder (Brittney smashet leppen og nesten min slik at leppen min begynte å blø og Stephanie kjørte en albue inn i tinningen min :P ) men jeg overlevde hvertfall. Andre var ikke like heldige: Karli måtte sette seg ned med en ispose på hodet etter et sammenstøt med Jordyn, Syndney begyte å blø neseblod og var nede på gulvet utallige ganger og Brittney ... hun fikk en ball i ansiktet, Hollys hånd gjorde noe med øyet hennes og fikk henne til å gråte.
Men ellers var treningen veldig bra, vi gjorde en del morsomme aktiviteter som krevde at vi måtte kjempe for å få tak i ballen.

Etter trening tok jeg en dusj og spiste kjøttpudding laget av rådyret Carson skjøt for en stund siden og så satt jeg og chillet i ca. 1 time.
Jeg gikk på facebook og snakket med Pat - og vi fant ut at vi ville ut å spise :) I løpet av en halv time hadde hun plukket opp Dub Dub og vi dro til en Mongolsk BBQ og spiste en sygt god middag. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg elsker de to menneskene! Jeg har aldri ledd så mye på en kveld og for det meste så gjør de meg bare flaue. De kan ikke oppføre seg ute blant folk. Dub Dub har forresten problemer med å leke "gul bil". Pttf, svekling :P

Etter middagen stakk vi til McDonalds og spiste dessert! Jeg synes litt synd på gingeren som tok bestillingen vår, siden weirdoene jeg var ute med lo ganske åpenbart av han... Siden jeg ikke var så altfor sulten før jeg dro klarte jeg å overtale Dub Dub til å dele en milkshake med meg (sjokolade<3) mens Pat hadde en oreo-McFlurry. Etter en stund(med masse random tulling og masse latter som jeg ikke husker hva kom av) kom 3 gutter som de andre to kjente - jeg vet bare hvem han ene(Austen Jones - freshman) var. Vi stakk ganske raskt etter det :P

På vei hjem klarte jeg å få oss til å gå glipp av avkjørselen min, så vi slapp først av Dub Dub og så kjørte Payton meg hjem :D Omg, hadde en syyyyykt awesome dag! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar