torsdag 8. desember 2011

Desember 7, 2011

I går hadde vi ikke tilgang til internettet så jeg fikk ikke fortalt om min super awesome dag! Men jeg får prøve å fortelle det jeg husker:
Dagen begynte med at jeg egentlig hadde forsovet meg, siden alarmen min ikke gikk av, men heldigvis fikk jeg en melding av lånekassen på den norske mobilen min, så jeg våknet i tide! Jeg hadde spansk før skolen begynte og fikk derfor satt en pose med godteri i skapet til min "Secret Santa".

Etter spansken gikk jeg til klasserommet og ble møtt av en hyggelig overraskelse; Jeg vet ikke om jeg har nevt det tidliggere, men mattelæreren min er Raiders-fan(football lag) og har lovt meg en av hans gamle t-skjorter i et par uker. På pulten min lå den der, og den er ganske fancy ettersom den er fra det siste året Raiders kom helt til Superbowl(de ble riktignok knust, men samme det...) Jeg prøvde den på og ble litt deprimert over at den faktisk ikke var så altfor stor selv om den var i large. eg hadde ca. 10 minutter før skolen begynte, og dagen min fortsatte bare å bli bedre: Wyatt vinket meg bort til han og sa at han heller kunne låne meg en t-skjorte av favorittlaget hans(husker ikke helt hvem de er, men den er LILLA<3). Så på mandag får jeg låne den :) Jeg snakket med Forrest senere på dagen og plantet ideen om at han kunne gi meg en Eagles(yndlingslaget hans) t-skjorte til bursdagen min, og jeg tror faktisk han virderer det nå xD
I Creative Writing-timen jobbet vi med en novelle, men timen etter skulle vi ha rettsak og jeg hadde prøvd å sende manuskriptet jeg laget kvelden før til skolemailen min, men den var ikke der, så jeg laget et raskt manus, men wops(A) busted av læreren. Han ble ikke sur, han var bare litt forvirret siden han trodde det hadde med novellen å gjøre. Liker at jeg slipper unna med alt mulig bare fordi jeg er... meg :P
Vi hadde altså en rettsak i timen etter, og det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Jeg var på den siden som ville få James Brown - en slaveforkjemper - hengt, og Mike Stout var vitnet jeg skulle forhøre. Jeg skal ikke si for mye negativt om han, men han ødela nesten saken vår. Jeg gav han manuset, men han fulgte det ikke i det hele tatt! Uff, holdt på å le meg ihjel... og vi hadde ett par andre morsomme kommentarer og stuff, men kommer ikke på noe annet enn at Jacob Stranz(James Brown) hadde kledd seg ut i julenisse-skjegg.
Seniorene var juvry for oss, men jeg vet ikke hvor god jobb de gjorde for jeg satt å snakket med ca. 5 stk. Må bare legge til at jeg ikke liker en av dem - Wyatt Stout - siden han ville ikke gi meg godteriet han satt å spiste på, men alle andre fikk -.- Kan være fordi jeg ikke likte det første han gav meg, men uansett! Og så fikk jeg en fin tegning av Sam Druffel/Mike Stout/Reece DeMeerler av sistnevnte. Yey, lucky me!
Vi vant noen av saksmålene våre, men ikke alle. Vi vant "drapsforsøk", "Foreæderi", umm... jeg innså akkurat at jeg ikke husker resten.

I fitness timen har vi akkurat begynt med pulsklokker og jeg fikk et PRIDE-kort(positive, respect, integrity, dependable, excellence) fordi jeg gjorde en god jobb (y). Hadde en makspuls på 184/min og en hvilepuls på 130 i løpet av 20 minutter med cadio trening.
Etter de 20 minuttene slo vi oss sammen med weight lifting klassen; dvs: kun juniorene var igjen, de andre hadde en activity periode. Så Dub Dub, Pat, Reece, Bryan og jeg spilte basketball. Jeg satt for det meste midt på banen og tøyde ut, men det var koselig :)

Senior klassen dro til U of I av en eller annen grunn (Physics-day eller noe sånt) så basketballtreningne ble utsatt til kl. 6. Sykt herlig å faktisk gå hjem etter skolen! Beynte å lese i en ny bok, Silence av Becca Fitzpatrick. Jeg begynner forresten å bli litt god i basketball nå, treningen var bra for min del(synes hvertfall jeg...)
Etter trening spiste jeg restekake fra Emmy´s bursdag. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar